Belkyra - az áll alatti zsírszövet csökkentése, az áll kontúrozása

Mit gondol az áll alatti területéről? Hogy néz ki profilból?

Az áll alatti területen részben genetikai meghatározottságtól, részben az évek múlásával makacs felszínes zsírlerakódás jelentkezhet, ami az fej előre hajtásakor úgy nézhet ki, mintha két állunk lenne. Erre a problémára eddig elsősorban plasztikai sebészeti beavatkozást lehetett javasolni. Az egyéb nem sebészi megoldások hatákénysága elenyésző. Azonban számos esetben előfordulhat, hogy nem szeretnénk szike alá hajtani a fejünket, nem engedhetjük meg a fejen a kompresszió viselését az üzleti tárgyalásainkon, vagy egyszerűen túl enyhe a probléma a sebészi beavatkozáshoz, de már esztétikailag zavaró a megjelenése. Ezekben az esetekben jön szóba a Belkyra kezeléssorozat.

Mi is a Belkyra?

A Belkyra az Allergan cég FDA engedéllyel, megfelelő hatásvizsgálatokkal rendelkező szabadalma. A Belkyra európai és magyarországi bevezetése 2017. január. A Belkyra hatóanyaga a deoxykolsav, amely egy epesav. A szervezet normál epeműködéséhez járul hozzá, az elsődleges epesavakból képződik a vastagbélben található baktériumok hatására, részt vesz az epesavak szervezetben lévő körforgásában. Az emberi szervezetben hatása, hogy emulgeálja a táplálékkal elfogyasztott zsírokat, így téve lehetővé azok felszívódását és hasznosítását. Az áll alatti zsírszövetbe megfelelő módon juttatva elősegíti a nemkívánt zsírszövet visszahúzódását, a feletti bőr feszesítését. A Belkyra kezeléssorozat során több más beavatkozástól eltérően nemcsak a zsírsejtek méretét, azok zsírtartalmát csökkentjük, hanem elpusztítjuk azokat, így a Belkyra hatása tartós. A Belkyra szója olajból készül, így emberi, állati, bakteriális komponenseket nem tartalmaz. Szója fehérje allergia nem jelent ellenjavallatot a Belkyra alkalmazása szempontjából, mivel a Belkyra a szója fehérjét nem tartalmazza.

Image result for belkyra

A Belkyra milyen problémákra használható?

Jelenleg a Belkyra kizárólag az áll alatti zsírszövet méretének nem sebészi csökkentésére használható. A Belkyra kezelés során az állkontúr is kifejezettebbé válik.

A Belkyra használható egyéb területeken (pl. has, kar, comb) található nem kívánatos zsír megszüntetésére?

A Belkyra felhasználása ezekre a területekre jelenleg nem engedélyezett. A későbbiekben a Belkyra felhasználási területének kibővítése várható.

Kik választják Belkyra a kezelést?

Amerikában a Belkyra kezelést választó páciensek 30%-a férfi, 70%-a nő. Európai adat nincs, mivel a termék bevezetése itt most van folyamatban.

Mikorra és milyen eredmény várható a Belkyra kezeléssorozatot követően?

A Belkyra esetén kezeléssorozatról beszélhetünk.

Javuláshoz általában 2-4 kezelés szükséges kb. 3-8 hónap alatt.

Image result for belkyra

Egy Belkyra kezelés során hány ampulla szükséges?

Az egy Belkyra kezeléshez szükséges mennyiség a kezelt terület méretétől függ. Általánosságban 2-3 ampulla szükséges kezelésenként.

Image result for belkyra

Mi várható a Belkyra kezelést követően?

A Belkyra kezelés során, azt követően az áll alatti terület a zsírsejtek pusztulásának következtében érzékennyé, fájdalmassá válik, bizonyos esetekben kifejezetten megduzzad. Ez természetesen összefügg a kezelt zsírszövet méretével és a felhasznált ampullák számával. Emiatt a Belkyra kezelést követő 24 órában a terület intezív jegelése szükséges. A duzzanat kb. 1 hét múltával kezd csökkenni, 3-6 hét múltával húzódik vissza teljesen. Ezt követi a következő Belkyra kezelés. A 3. hónap végére várható az értékelhető mértékű változás.

Mikor nem alkalmazható a Belkyra?

Mivel a Belkyra a vesén választódik ki, így vesebetegek a készítményt nem kaphatják. A nyak daganatos betegségei, a nyak korábbi égése, besugárzása további ellenjavallatot jelent. Terhesek, 18 év alattiak, valamint 65 év felettiek kezelése tónusvesztett, laza nyaki szövetek esetén szintén nem javasoltható. Aktív gyulladás, herpes esetén eseti elbírálást követően a fertőzésveszély miatt általában nem végezhető Belkyra kezelés.

Szakállas vagyok, de nem szeretném levágatni. Kaphatok Belkyra kezeléssorozatot?

A szakáll nem jelent abszolút ellenjavallatot a Belkyra kezeléssorozat szempontjából. A kezelt terület rövidebbre vágása azonban érthető módon javasolható. A kérdés bizonyos esetekben személyes konzultációt követően dönthető el.

Nekem vajon segítene a Belkyra?

A Belkyra nem mindenkinek javasolható, emiatt kezelés előtt feltétlenül szükséges egy orvos-esztétikai konzultáció és állapotfelmérés. Ezt követően állapítható meg személyre szabhatóan, hogy alkalmas-e a Belkyra kezelésre, milyen hatás, mennyi idő alatt várható.

Ajánló:

Érdeklődik a ránctalanítás lehetőségei iránt? Az alábbi linkre kattintva tájékozódhat:

A ránctalanítás lehetőségei

Ha érdeklődik az esztétikai kezelések iránt, érdekesnek találhatja az alábbiakat: