Dermaroller

Mi az a dermaroller kezelés?

A dermaroller kezelés egy kollagénindukciós kezelések csoportjába tartozó kezelési mód. Emiatt a kezelés nemcsak ránctalanításra, arcfiatalításra használható, hanem aknés hegek kezelésére is használható. A kezelés során a támasztó szöveteket erősítjük meg, így annak stimulálása a felette lévő bőrt is feszesíti. A mély hatás miatt megfelelő fájdalomcsillapítás nélkül a kezelés fájdalmas lehet. A hatás kialakulásának ideje akár 2-6 hónap is lehet, de hatása tartós.

Tájékozódni szeretnék a ránctalanító kezelésekkel kapcsolatosan.

Hogyan zajlik a kezelés?

A kezelés során felszíni érzéstelenítést követően a palástján számos tűt tartalmazó hengert gurítunk végig az arcon. A kezelés során tulajdonképpen több száz tűszúrással kezeljük az arcot. Ennek eredményeként természetes módon az arc vörössége, égő érzése jelentkezik, ami 2-3 napon át fennállhat. A kezelést követően a létrejött csatornákon át lehetőség van vitaminok, a kollagénképződést serkentő tápanyagok közvetlenül a kötőszövethez történő bejuttatására, ami a kezelés hatékonyságát fokozza. Általánosságban elmondható, hogy a megfelelő eredmény eléréséhez minimum 5 kezelés szükséges.

Milyen mellékhatások jelentkezhetnek?

A higiénés szabályok nem megfelelő betartásának / lazán kezelésének eredményeként ritkán bőrgyulladás alakulhat ki. Az általánosságban nem megfelelő fájdalomcsillapítás mellett ez a másik fő ok, ami miatt az otthoni kezelést nem szoktuk javasolni. Az ebből eredő károkért felelősséget nem tudok vállalni.

Kiknek ajánlható a kezelés?

A módszerek előnye, hogy minimál invazív, a beavatkozást követően a regenráció gyors. Hatása fokozatosan alakul ki, mégis tartós. A kezelés már fiatal korban elkezdhető. Javaslom mindazoknak, akik hosszú időn át meg akarják őrizni bőrük természetes fiatalságát.

Ajánló:

Ha érdeklődik az esztétikai kezelések iránt, érdekesnek találhatja az alábbiakat: