Lehetőségek súlyos akne kezelésében

Nem szeretné, hogy gyermekének pattanásait gyógyszerrel kezeljék?

Ezzel természetesen a legtöbb szülő így van. Senki sem szeretne kárt okozni gyermekének.

Amennyiben még nem olvasta, ajánlom figyelmébe az alábbit:

Néhány szó a pattanásról

Tudta, hogy a megfelelő orvosi kezelés halogatása bizonyos esetekben hegesedéshez vezethet?

A gyógyszermentességhez a legtöbb szülő ragaszkodik, mivel nem szeretnék kitenni gyermeküket egy esetleges nem kívánt mellékhatásnak.

Ennek következtében érthető módon az otthoni kezeléseket és a kozmetikust részesítik előnyben.

Természetesen ez az esetek túlnyomó többségében elégséges lehet.

Azonban, ha az akne a gyermekük esetén súlyosabb lefolyású, azaz
jelentős gyulladással, esetleg gennyképződéssel jár,
a késlekedés hegesedés kialakulásához vezethet.

Tudta, hogy a hegesedés egy része nem a nyomkodástól, hanem a súlyos gyulladástól jön létre?

Tudta, hogy az időben elkezdett orvosi kezeléssel a pattanások kialakulása, így a gyulladás és a hegesedés megelőzhető?

Tapasztalatom szerint a gyógyszeres kezelés megfelelő orvos-beteg kapcsolat mellett az esetenként fellépő nehézségek ellenére is biztonságos és hatékony.

A véleményem, hogy a legtöbb esetben ezzel a módszerrel lehet elérni belátható időn belül a legjobb eredményt, így megelőzve az esetleges hegesedés kialakulását.

Mondjon NEM-et a hegekre!

A részletekért jelentkezzen be egy bőrgyógyászati konzultációra, amire az alábbi linken foglalhat időpontot.

Időpontfoglalás